Sommarhelg

Tjena tjena!

Nilsson rapporterar in till basen på ett strålande humör.  :)

I fredags efter arbetet, blidde det skumpa med de andra fotbollsfruarna hemma hos Elin. På fastande mage ledde detta till några massiva skrattanfall. Framåt nio-snåret var vi så äntligen på väg ut mot Harrys för att intaga mat. Mycket skratt, skvaller och prat.
Vi diskuterar hurvida vi ska starta en blogg eller inte, och det lutar väldigt starkt åt ett JA. Det finns ju så mycket att skvallra om hihi... och finns det inget får man bara skrapa lite så hittar man nog minnsann något.  Vi kommer självklart inte använda våra egna namn, mer än så vill jag inte avslöja... ;) Men kul kommer det att bli tihi..

 
(Fotbollsfruarna på Harrys.)

Jag lovar att länka när det kommer en blogg vänner.. ;)

Annars i helgen har jag tagit det lugnt. Lördagen bestod i jobb och sedan Take Away-käk med Linda och Tina kollandes på Twin Peaks. Nu har vi i alla fall bestämt oss för att en gång för alla se alla avsnitt i den dära serien, man blir ju tokig när man inte vet vem som mördarde Laura Palmer, right!?

Söndagen var också den fylld av arbete plus sen sol och en snutt bad. Det blir liksom att man inte säter sig vid datorn när vadret är så jäkla fantastiskt som det ju är nu! Och hela veckan lovade Expressen strålande sol och typ 25 grader. Så räkna inte med för mycket från min skrivande sida här hehe... Jag kommer vara ute  och njuta av solen istället.



Vore kul om vädret ville hålla i sig till festivalerna. Har fortfarande inte köpt Rassle-biljett, mest för att jag fortfarande inte fått med mig någon. Jag menar, ska jag åka dit själv? Eller ja, helt själv blir jag inte, Maja och hennes polare ska till Emmaboda med. Men, jag skulle gärna vilja ha med mig Tina till exempel. Eller varför inte syrran! BUuhu på stackars mig!



Nä jag ska ut i solen och steka mig nu. Måste hinna någon timme innan jobbet.. det är ju så skönt!
Ikväll ska Fredde och jag ut och äta. Det blir kanonmysigt! Min heting... ;)

/L
- Det vanliga - | |
Upp