Twitter på Rassle?

Vad händer på kungen ikväll??

Just nu, inte mycket. Försöker få min stackars dvd att spela upp min repiga JUNO. Tyvärr tror jag att jag får ta o köpa en ny film, annars har jag väl sönder båda haha!

Om lite drygt två dar åker jag och Maja till Emmaboda, för att avnjuta några dagar av bra musik och gott folk (förhoppningsvis). Man känner att man har några år på nacken nu, det är mitt femte besök. Det ska det bli riktigt jävla kul ändå måste jag säga! Hoppas nu bara min stackars rygg klarar liggunderlaget som enda madrass i 4 nätter.
Maja jobbar till så sent som kl 18 på onsdag, så avfärden från Kalmar blir inte förän kl 19 ca, med tåg. 

   
hehe.. dessa bilder är från Rasslebygd 2006, roligaste året so far. So hot (not)..

Kom på idén att man kanske skulle skaffa sig en Twitter till Rassle. Inte för att jag vet hur det fungerar, men har fått för mig att det är enklare än facebook och sådant, om folk vill kolla vad man gör. Kanske, kanske inte, har ej ännu bestämt mig för om det är något att satasa på. Jag menar, nån stackare därute måste ju i så fall läsa den höhö.. erm..
Men värt att ta reda på.

Idag har mutti slingat mitt fagra svall. Så nu är jag helt galet ljus igen :) Sedan tog jag mig en sväng till Dalen, där jag lokaliserade mitt tält och sovsäck i pappas massiva källare. 

Har precis gjort en lååååång lista på allt som ska med på festivalen. F*ck, jag lyckas aldrig göra den kortare, lika fet varje år!! 
Lisa goes packing, crazzzyy! 

/L
 

- Festival - | |
Upp