Ska hon verkligen?

om våran Viktoria förlovar sig nu,
då betyder det att jag faktiskt börjar bli till åren... hehe

hon är nästan precis 10 år äldre än mig, vilket alltid gjort det lätt för mig att hålla bra koll på just hennes ålder av alla kungabarnen. Hoppas Danne är en go kille vickan, och att ni får ett underbart liv! :)


Idag har bokrean börjat. Och som alla andra den 24:e, dagen före lön har jag inga pengar. Tack för den! jag vill inhandla massa bra litteratur! Och, imorgon den 25:e då arbetar jag hela långa dagen från innan Dillbergs öppnar till de stänger. Jiippii! Spara några böcker till mig, snyft.. 

Dagens låt: King of the rodeo med Kings of leon 

Puss till min Fredde!

/L
- Det vanliga - | |
#1 - - Fredde:

Jag kan nog säkert fixa någon trevlig bok åt dig!

Kommer med en surprise på fredag kanske hahaha ;)

#2 - - Lisa:

Åh! du är så go min heting!

ses fredag naaaaha! ;)

Upp