Jeans-inte det hetaste i min garderob just nu

tjoo!

ja, du läste rätt. Jag håller på att lägga av med jeans. De kostar mkt och de jag har är sönder, för små eller för stora. Kul!!? :( Nu har jag dessutom satt som mål att gå ner iaf 5 kg till jul genom mkt träning och strängare kosthållning, så det är ju fruktansvärt onödigt att köpa nya. :P
Näpp, nu börjar jag på allvar med mina snygga r n r-skirts som jag inhandlat på Indiska. till detta olika svarta, röda, marinblå leggings. Hösten är här, dags att förändra lite...

Hela tiden jag arbetat på Apoteket (sedan dec.) har jag blivit glatt överraskad över hur lite sjuk jag varit. Endast en gång, mot förr då jag snorade stora delar av höst- och vårsäsongerna. Men, man ska aldrig snacka för högt, för aj aj, nu sov jag med drag mot skallen i fredags hemma hos Fredde, och vips var jag kanon förskyld! gjorde allt som stod i makt för att förhindra detta på jobbet i lördags, men då var skadan redan skedd. AAAAPPPPPAAAAA!!!!! vad jag hatar förkylningar. Du känner dig trött, sliten, tung i kroppen, snorig, kanske också hostig. Men det är liksom inte tillräckligt för att du ska vilja stanna hemma från jobbet.
VARFÖR kan man inte istället bara få bli så jäkla super-sjuk istället som blåser över inom nårra dagar???? Förkylningar är alltid långdragna för mig.

Sexleksaker är något som vi säljer på Apoteket där jag arbetar, på test eller vad de kallar det. Saken är den att de säljer riktigt bra!! Vibratorringarna är det som går bäst... Nästan så man blir lite sugen på en sånn där svart k-vibrator, den ser riktigt retro ut hehe. Och oljorna luktar riktigt myyyss... testa om du vågar. ;) Det känns i alla fall mer och mer spännande att jobba på Apoteket när vi får in nya prylar att sälja. inget är som förr...

Kärlek...
detta är ett ämne som till med en frispråkig som jag har problem med ibland. man känner så massor när man är kär!! så svårt att beskriva med ord. när jag är kär studsar det sådär skönt i magen, jag är gladare än gladast! Allt jag egentligen kan säga är; fredde frooh och jag rockar fett!!

idag har jag pratat med tina och sara, mina sköna polarbröd! :) om jag inte får något godkännande från min förening dit jag ska flytta denna veckan, då blir det malmö på fredag. kanske att jag rent av stannar hela helgen, vi får se! :) åker jag blir det i alla fall superfest och go musik!

puss
L
- Det vanliga - | |
Upp