Min säng - mitt allt

Åh!! Vad skulle jag göra, om inte jag fick sova så skönt i dig? Vad skulle jag ta mig till!?


I indien.. detta var vårt första hotellrum i Jaipur. Stenhårda bäddar såklart :)


I sängen gör man massa saker ju. Man gör förrutom det uppenbara sömn-momentet;
äter,
pratar i telefon,
kollar tv,
surfar,
läser böcker,
spelar spel,
har mumsigt sex,
eller bara myser...

gee, I could go on forever... ;)

Ibland sover jag dåligt, som till exempel i söndags. När man då väl ska sova nästa gång, är det bara en så jäkla skön känsla jag får av att veta att nu är jag fan i mig så trött att det är omöjligt för det att hända igen, och jag somnar kort därpå som en stock! Bra va?
Så kanske behöver man de där halvt sömnlösa nätterna, kanske tjänar de ett syfte!?

Hoppas att min all time nr 1 bed får plats på "kungen". I den har jag sovit riktigt gott ska du veta!

Suss gott!
(som farfar alltid säger efter att ha stoppat om oss så hårt att vi praktiskt taget är som mumier med huvudet fritt förstås hehe)

/L


p.s: miss u frooh

 Pojken i öknen utanför staden Pushkar

- Det vanliga - | |
#1 - - Fredde:

Har han tagit död på kamelstackarna?

En indisk slaktare?

Upp