Jag blir bara ledsen...nästan.

Det är INTE kul när en sthlms-röst (bitch) ringer och säger nått i stil med;

-vi ska byta stammar hos dig i din lgh, så har du nånstans att bo de närmsta 2-3 månaderna? vi börjar riva inom nån vecka.

det är INTE kul.
sen sa hon en massa annat.
Jag var trööööttt utan käk i kroppen, hur fan tror du jag tog det?!

Killar fattar verkligen inte tjejer ibland.  

Ajja, det tog ett tag att komma över chocken av detta igår kväll måste jag säga. 
Farsan och jag flyttade över en massa saker till min lgh igår, bla en soffa och en byrå. Vi monterade soffan, det blev kanon fint! :)  Nu har jag någonting att sitta på iaf heheh.. 
Skitväder är det ute, uschaan!!!!

För ett år sen i detta nu var jag, Sara och Tina i staden Varanasi i Indien. Vi förde dagbok alla tre i var sin bok. Min dag den 21:e löd såhär:

"21 okt, antal hello/hello madame idag: ca 75-100

Efter att ha vandrat upp och ner längs ghatsen slog vi läger på Brown Bread Bakery.
Men innan detta hade vi börjat dagen med ett besök i Durga tempel lite längre ner längs Ganges. Mysigt ställe.
Vi försöker njuta så gott vi kan av Varanasi nu, åker ju kl 11 imorgon förmiddag mot Mumbai.
Det är Durga festival här, så många av de större gatorna är fyllda av ljusslingor, och folk i miljoner överallt. Vi tog en båttur på Ganges efter Brown B B, fint att se Varanasi-ghatsen från vattnet istället."

Indien är en helt annan värld. Detta var och är den riktiga utmaningen. Iaf om du är kvinna.

Puss
/L
- Det vanliga - | |
Upp