Music is my drug

Tja!

Pga att jag inte har en egen dator är det praktiskt taget omöjligt att hålla dig/er uppdaterade på vad som händer här i the life of Lisa N... men jag ska göra mitt bästa.

Mörkret faller över Kalmar. Somliga vill inget annat än o krypa i ide, men jag tänker hålla mig vaken till efter nyår. Jag menar, finns det en mer trist månad än Januari. Dåligt med pengar, dagarna känns oändligt många för att bara nämna några av de negativa ting med J.
Men innan denna, alltså december. härligt! Roligt att handla julklappar är det, inte lika kul att få tycker jag... är jag konstig? Under julen blir vi alla materialister haha...
Köpte mig en fantasktiskt snygg svart julstjärna som ska hänga i mitt vardagsrum. Skönt att inte ha något julpynt med mig hemifrån, då kan jag dekorera från scratch liksom, mycket roligare och det blir ju mer personligt. :)

Förra helgen besökte jag Sara och Tina (o Marcus) i Skåne. De mådde fin fint och de var såå skönt att få umgås med sina bästa polare lite. Känns som man släppte på ventilen en aning (eller hur man nu ska förklara det). Vi festade i lördags, och jag kan säga att det var längesen jag haft minnesluckor som dessa hahaha... Ën helt kanon helg annars!

Snart ska jag och Fredde dra till Media Markt där Timbuktu spelar kl 17. Lovat syrran at köpa en skiva och få den signerad, vi får väl se va som händer. Själv ska jag mest ut där för att bege mig på allmän skiv-jakt, många nya plattor måste kollas in hehe... that's just me. My name is Lisa and I'm a music-aholic! ;)

Puss
/L
- Det vanliga - | |
Upp