Sex and the blogg

Haj!

Nu har jag inte skrivit något på senaste tiden, mycket beroende på avsaknaden av en dator i mitt hushåll. Istället får jag ta chansen när den kommer, som nu när jag bara skulle hem till fredde o hämta lite saker...

Mitt liv är inte någon actionfilm these days, en hel del är inrutat. 
Jag jobbar, äter, sover, träffar Fredde, lyssnar på bra musik, kollar film osv.
På sistone har det blivit väldigt mycket sex and the city dvd:erna. Kan man låta bli när de är så bra?! En del av de är i o för sig lite töntigt, men de finns de saker man alltid skrattar så man tjuter åt hoho...

Eftersom jag inte skrivit på länge finns det en massa saker jag måste uppdatera dig på. Till exempel var jag för inte så länge sen på bio två ggr samma vecka. Såg först Låt den rätte komma in och sedan Quantum of solace.    Låt den rätte var skitbra tyckte både jag och F, Quatum kunde vart något roligare, men helt ok och barometern recenserade fel som vanligt, suck!
I lördags spelade jag och brudarna på The Rock. Spelningen gick över förväntan och vi fick massor med bra kommentarer efteråt. Fick dessutom litet erbjudande, men vi får se hur de blir med det. Kul som s't'n var de iaf :)
Det gör vi lätt om. Kan du tänka dig hur det känns att spela och du vet att du bara kan luta dig tillbaka och ändå låter de kanon, ungefär så kändes de i lördags! 
Tänk vad lite alkohol kan göra med en publik! hehe.. efterfesten var också kul.. även om killen som hade den hade nippriga grannar...

Saknar Tina och Sara, ska snart ta mig ett kik i kalendern och göra stor plats för en visit hos dem! Vi bara måste festa ihop, de var såå länge sen, i september liksom!!! Jag dör snart om jag inte får umgås lite med mina bästisar! :P

Köpte äntligen den skivan jag suktat efter sååå länge. Satanic Panic in the Attic är ett must buy för en allätare som jag. Of Montreals bästa och rivigaste skiva måste deta vara. I alla fall om man som mig gillar musik som verkligen får en att känna efter. En bra låt är en låt som framkallar en stark känsla. Till exempel Climb a ladder får mig att känna hur kär jag är, alltid nice! :D 

Uh, nu närt jag ändå är igång måste jag fråga:
Är det någon mer än jag som tycker att söndagen borde gå från vilo-dag till officiell "lovers" -dag?
Mer kärlek på söndagar!! En ren och skär Lisa-åsikt.
 Alltid mer sugen på mys på söndagar....!

Näpp nu ska jag dra hem till mitt egna.

Hoppas du öppnat vinflaskan, lutat dig tillbaka och satt på en riktigt bra skiva, för nu min vän, är det fredag! ;)

/L


 

- Det vanliga - | |
Upp