Oj oj nytt nytt

 


Tja!!!


detta lisa som skriver sitt första inlägg på denna blogg. låt oss kalla detta inlägg en inledning....

sitter här trött efter en dag med jobb och slit. Arbetar i kassan på ett apotek i kalmar. kanske inte låter så kul men faktiskt händer det massa varje dag och man träffar en hel del intressanta personer, särskilt nu på sommaren. :)


Oj, nu kom en bra låt mina lurar, You made me like it med 1990's, den ska du lyssna på. min lillasyster har den som ringsignal (det var så jag upptäckte denna låt).


Nyss urkommen ett 1 ½ år långt förhållande med en dansk kille rån köpenhamn. ganska tungt slut som tog hårt på oss båda... Men det kändes ändå rätt, ja det var jag som gjorde slut. Men I tell you, långdistans funkar, bara man har viljan, så bajs på dem som säger annat! Vi fick det liksom bara lite konstigt på slutet, svårt att förklara såhär..

Så nu alltså är  jag singel igen. Känns lite konstigt... men faktiskt såhär tre veckor efter slutet på det förra så ska jag faktiskt på en så kallad klassisk dejt nu på fredag. det du! hihi..


Köpte Band of Horses två skivor förra veckan på nätet, satt som en liten unge på julafton i väntan på posten i förmiddags, och jublandes sprang jag till lådan. Hurrrrraa!! Skivorna är högklassiga!! Vackert!


Känner jag vill skriva massa men är nog för trött för nu, så jag lämnar nog in nu innan jag somnar till här vid bordet hehe...


sov gott my friend!


/L

- Det vanliga - | |
Upp