Hetta!!



TJA!

Denna veckan puttrar minnsann på i rask takt. Men fy fasen va varmt det är. då är det inte kul att behöva gå inne. Och jag förstår inte, va gör alla människor shoppandes när det är beach-2008-väder ute!!? Fråga mig inte... geee*

Idag har jag efter jobbet slingat min kompis Saras hår. Kravet från min sida löd att vi måste dra slingorna utomhus i solen. Detta resulterade i att saras hår va alldeles blött av svett när jag började dra på sidorna. Och slingmedlet sen, det vanliga vi alltid använder (H&M:s egna), var slut så Sara hade fått köpa nått mkt dyrare som inte alls var lika enkelt att använda. Det gick skit rent ut sagt. Och fast vi lät det sitta i superlänge, ville det liksom inte ljusna så som de skulle. Fan hon kommer få låta mig göra om det inom bara 2 veckor jag lovar.

Nu är det Kalmar marknad. Vi var och kikade idag innan vi drog och åt mat på Larmtorget(Krögers special ger en inte mkt mat för pengarna, vi bev INTE ens mätta). Jag fick en chans att kolla in utbudet. och imorgon på min lediga dag ska jag shoppa strumpor, för det fanns det massor av, billigt och bra! :) Och kanske att det blir nån chokladmunk md, bara för att det är så jääääävlaaaa gooootttt! ;)
Annars blir det Kina buffé, stranden på Kattrumpan, kolla stans utbud och bio imorgon. Ja just de, min dejt hihih... forfarande hemligt hihi...

På lördag gör jag och brudarna (Tina, Sara och Karin) roadtrip till Göteborg och hälsar på Peo. Först shopping och sen Liseberg. Shit de var längesen jag åkte karusell!!! Scary man!!!

Det ser ut som om de flesta drar iväg och pluggar på annan ort i höst. Allla utom jag.... jag är inte redo, och så är det massa andra faktorer i det hela. Fan jag är inte redo för att sitta i solabänken ytterligare fem år, icke icke!!!!

Näpp borde väl kolla om det är något på tv innan jag knyter mig. Har trots allt en lång dag framför mig imorgon.

Pussar till alla
/L
- Det vanliga - | |
Upp