"No more empty words"


"I don't see what anyone can see in anyone else..... but you" (the moldy peaches)



Helgen började med förfest hemma. Karro och jag + Theresia var festsugna så vi bestämde oss för o gå ut. Petter o hans kompis Petter (hehe), Hääna, jag, Theresia, Karro o hennes kille Björn tog lite. Sen gick vi mot stan, målet var Vallen. Men det blev typ bara jag o Theresia som gick dit dirket. Alla andra bangade eller gick nån annanstans istället.
Vi underhöll oss själva en timme eller så, sen blev det trist så då gick vi istället till O´Learys o hängde med Fredde, Henke o co. Jag blev lite full där och mega trött så efter tag följde Fredde mig hem och jag däckade direkt.

Vaknade lördag tidigt, trött som sören men inte kapabel till o falla i sömn igen, jag blir alltid sådan efter en natt ute. Lite sliten gick jag upp strax efter att syrran kommit och slängt sig på mig. Inväntade Fredde.... Han kom, jag duschade och gjorde mig fräsch. Fick lite presenter :) Ville mest komma utanför dörren och vara ifred med fredde, vi hade i princip inte träffats på 10 dar eller nått, jobbigt när man gillar någon.

Okej bort med detaljer, hade en kanon eftermiddag, eller vad är det fredde säger: "fem toast av fem" hehe ;)

Kl 18.30 buffé på Milano ed Tina, David, "Saftiga" Sara, "Mumsiga" Mackan, Hanna, Ingela och Fredde.
Efter; tårta, baileys, kaffe hemma hos mig. sedan fest hos Fredde. Tina "blond", Denise och Alec väntade på oss där. Vi kom aldrig ut största delen av gruppen, vi hade så förbaskat kul hemma. En kanon kväll!!!

Idag har jag spenderat stora hela av dagen sittandes vid TV eller liggandes i säng. Skönt med sånt ibland. Det är ju det söndagen är till för. Mange kom hem till Fredde och sov på hans golv, F lagade scrambled eggs och jag diskade. Vilken söt samling. Drog hem och plockade med mig mina kläder, åt lite tårta från gårdagen (lika god) och sen åkte jag o hanna hem till Dalen (Lindsdal). Nu har vi hängt i fotöljerna och kollat filmer i flera timmar. Dags för sängen snart...

F sa att han skulle ringa...hm.. ska jag hålla mig vaken en stund till för det? HMM..

Semester har jag nu denna veckan, fan va nice! Vi drar till båten på tis, ska bli så fruktansvärt skönt!


"Come with me my love to the sea, the sea of love, I wanna tell you how much I......" (cat power)

Söndag skrev jag att det var innan, det är förutom en vilodag också en dag jag funderar mycket. Jag ändar ofta upp ensam eftermiddag och kvällstid. Fundrar på allt och alla. Mycket framtid hela tiden. Jag hatar inrutad framtid, men ändå så tänker jag hela tiden vad skönt det skulle vara att veta att de människor man har i sin närhet finns där sen också liksom. Nu är det ju så många som försvinner här till hösten... klart man blir fundersam. En del säger att jag grubblar för mycket. Fan jag borde nog grubbla om till exempel min ekonomi lite mer istället. Men, så fungerar inte Lisa Nilsson förstår du. Stort hjerte mange fölelser är L i ett nötskal.

Nepp nu tog min skiva slut jag lyssnade på (Juno-Sountrack) 
Dags att gå till sängen.

Klart slut
/L

p.s:Tips!  No more empty words, en låt jag lyssnar på när jag vill pigga upp mig :) (Från albumet Teenager m. The Thrills)

- Det vanliga - | |
Upp